با گسترش علم و دانش و پیشرفت تکنولوژی بشر توانسته است، وسایلی را اختراع نماید که باعث سهولت در کار و همچنین انجام کار به بهترین روش ممکن گردد. پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد، استفاده از وسایل مختلف از قبیل گان و شان توانسته به این حرفه کمک شایانی نماید. شان چشمی یکی از وسایلی است که کاربرد زیادی در بیمارستان‌ و مراکز پزشکی دارد. مجموعه ما در زمینه پخش شان چشمی عمده استریل فعالیت دارد.

پخش شان چشمی استریل عمده

نکات انتخاب شان چشمی عمده

نکات انتخاب شان چشمی عمده در واقع شان چشمی از پارچه جهت جداسازی چشم از بقیه قسمت های بدن که ممکن است دچار آلودگی باشد استفاده می گردد و معمولاً شان در انجام عمل های جراحی استفاده می شود شایان ذکر است که شان ها در انواع مختلفی اعم از ساده، مایو، سوراخ دار، چشمی و غیره تولید می گردد. در هنگام خرید این محصول رعایت نکاتی ضروری است تا بتوان بهترین خرید را انجام داد و از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کرد.

در هنگام خرید شان چشمی باید دقت نمود این محصول از مراکز معتبر و برندهای به نام خریداری تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل نمود. همچنین کیفیت بالای پارچه و مواد اولیه استفاده شده در تولید شان چشمی از اهمیت بالایی برخوردار است و در کیفیت نهایی محصول تاثیر بسزایی دارد. دوخت مناسب و قوی در استفاده از شان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث بالا رفتن کیفیت محصول می گردد. ضد حساسیت بودن پارچه شان نیز دارای اهمیت بالایی است و در خرید این محصول باید به آن توجه گردد.

از خصوصیات انواع شان های چشمی می توان به داشتن طول و عرض ۱۱۰ در ۱۵۰ اشاره نمود. شان در اطراف چشم دارای چسب‌های از جنس پلی اورتان می‌باشد و این در همه شان ها استفاده می گردد. همچنین وجود یک کیسه در نزدیکی آن از واجبات امری باشد چرا که این کیسه برای جمع آوری مایعات مختلف که در حین عمل جراحی ممکن است ایجاد شود استفاده می گردد، کشور ایران مفتخر است در زمینه عرضه انواع شان خودکفا باشد.

قیمت فروش شان چشمی عمده

قیمت فروش شان چشمی عمده مجموعه ما مفتخر است در زمینه عرضه و فروش شان عمده فعال نماید و این محصول را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می‌کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب از اصول مهم در مجموعه ما می‌باشد که باعث گردیده است علاوه بر بازارهای داخلی بتوانیم در بازارهای خارجی حضور یابیم و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماییم. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر و برندهای خارجی گردیده است و این افتخاری برای مجموعه ما می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *