پک یکبار مصرف بای پس با هدف جلوگیری از انواع عفونت ها در بخش های مختلف بیمارستان تولید می شود. این پک ها کاربرد بیمارستانی دارند؛ و در انواع مختلف تولید می شوند. لذا چون بیشترین عفونت ها در اتاق عمل است بیشتر در اتاق عمل استفاده می شود و از تمام اجزای لازم در جراحی برخوردار است. و همچنین یکبار مصرف است و بعد از استفاده دور ریخته می شود. برای خرید پک یکبار مصرف بای پس می توان به فروشگاههای تجهیزات پزشکی یا داروخانه ها در بیمارستان ها مراجعه نمود‌.

پک یکبار مصرف بای پس با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب

پک یکبار مصرف بای پس چیست و چه کاربردی دارد؟

پک یکبار مصرف بای پس چیست و چه کاربردی دارد؟پک یکبار مصرف چیست و چه کاربردهایی دارد؟ بسته یکبار مصرف بای پس بسته ای کامل از کلیه البسه یکبار مصرف مورد نیاز برای بیمار یا جراح می باشد. کاربرد آن نیز فقط در مراکز بیمارستانی بهداشتی است. 

پک بای پس بسته به بخش های مختلف و تخصص های مختلف بیمارستان انواع مختلفی دارد. مانند: پک جراحی چشم؛ پک مغز و اعصاب؛ پک کرانیوتومی؛ پک آنژیوگرافی؛ پک جراحی قلب؛ پک ارتوپدی؛ و غیره می باشد.

مشخصات و قیمت پک یکبار مصرف بای پس

مشخصات و قیمت پک یکبار مصرف بای پسمشخصات پک یکبار بای پس بسته این است که یک بار بیشتر نمی توان از آن استفاده نمود؛ و بعد از مصرف دور انداخته می شود. دیگر مشخصه آن استریل بودن آنهاست به گونه ای که از انتقال ویروس جلوگیری می کند و جنس پارچه های آنها نیز مخصوص است و از تار و پود نیست. 

پک جراحی یکبار مصرف از چند نوع وسیله مانند لباس؛ کلاه؛ شلوار؛ و غیره است که همگی کاملا بهداشتی و استاندارد هستند. پک استریل بای پس نیز استریل شده است. قیمت پک بای پس نیز بسته به نوع تخصص و موارد مصرف آن در بخش های مختلف بیمارستان متفاوت است. 

مراکز عرضه پک یکبار مصرف بای پس در تهران

مراکز عرضه پک یکبار مصرف بای پس در تهرانمراکز عرضه پک یکبار مصرف بای در تهران نمایندگی های فروش این محصول و فروشگاههای تجهیزات پزشکی هستند که انواع مدل ها و برندهای متفاوت را عرضه می کنند. در بیمارستان ها نیز این پک در گونه های مختلف عرضه می شود. علاوه بر تهران این مراکز فروش در سراسر کشور عرضه کنندگان انواع مختلف این پک ها هستند.

کارخانه تولید کننده پک یکبار مصرف بای پس در ایران

کارخانه تولید کننده پک یکبار مصرف بای پس در ایرانکارخانه تولید کننده پک یکبار مصرف بای پس در ایران انواع مدل های متفاوت این پک را تولید و روانه بازار می کند. کارخانه برای تولید این پک یکبار مصرف از تجهیزات پیشرفته و بروز استفاده می کند. تولید کننده تجهیزات پزشکی انواع پارچه های مخصوص بدون تار و پود را تولید و با دستگاه مخصوص انها را تبدیل به انواع البسه می کنند. این کارخانه محصول خود را بدون واسطه و مستقیم در کل کشور پخش می کند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *