استفاده از پوشش مناسب بیمارستان برای بیماران علاوه بر شناسایی آنها به عنوان بیمار می‌تواند موارد بهداشتی را تا حدود زیادی رعایت کرده و به سلامتی آنها کمک کند. خوشبختانه در کشور ست کامل گان بیمار توسط بهترین تولید کنندگان وسایل بهداشتی تولید شده و به بازار عرضه می شود این تولیدکنندگان با حذف واسطه‌ها خرید مستقیم ست کامل گان بیمار را برای مشتریان فراهم کرده و قیمت نهایی محصول را بسیار مقرون به صرفه لحاظ کرده‌اند تا بیمار توانایی پرداخت این ست مناسب برای حفظ بهداشت خود را داشته باشد.

خرید مستقیم ست کامل گان بیمار

مشخصات ست کامل گان بیمار

مشخصات ست کامل گان بیمار

شاید برای شما سوال باشد که مشخصات ست کامل گان چیست که در اینجا ما مواردی را برای شما بیان می کنیم تا با این مشخصات آشنا شده و اگر قصد خرید این گان را داشتید خریدی مطمئن را تجربه کنید.

ست کامل گان مخصوص بیمار شامل یک کلاه کش دار که می‌تواند تمام موهای بیمار را جمع کرده و از آشفتگی موهای او در اتاق عمل یا در هنگام بستری جلوگیری کند علاوه بر کلاه شامل شلوار و روپوش ای است که از جلو پوشیده می‌شود و با دو بندینک در پشت به هم گره میخورد. معمولاً گان های مخصوص بیمار یا دمپایی جدا دارند و یا روکش محافظ کفش دمپایی به بیمار ارائه می‌دهند که کشت دارد و در هر حالتی به پا می چسبد و مانع از ورود بیماری ها و باکتری ها به کفش یا بدن میشود.

این ست،معمولاً از الیاف نازک و استریل تهیه می شود تا بیمار راحتی و خنکی خاص خود را داشته باشد و از عرق کردن دور باشد، همچنین معمولاً رنگ‌های آبی و صورتی برای این پوشش در نظر گرفته می‌شود که آبی ها را به آقایان و صورتی ها را برای خانم ها مد نظر قرار می‌دهند. این روشها یکبار مصرف بوده اما می‌توانند پس از شستشو چند بار مصرف شود اما به شما توصیه می کنیم که در هنگام خرید به علامت استاندارد و نحوه استفاده از آن توجه کنید و اگر به شما بیش از یکبار مصرف اجازه را نداد آن را کاملاً دور بیندازید.

مرکز فروش ست کامل گان بیمار

مرکز فروش ست کامل گان بیمار

خوشبختانه در کشور مراکز فروش ست کامل گان بیمار به صورت معتبر و موفق به فروش حضوری و غیرحضوری این محصول می‌پردازند و بهترین اجناس خود را روانه بازار می‌کنند. این مراکز فروش که خود تولید کننده انواع ست های بیمار هستند، با حذف واسطه ها قیمت تمام شده محصول را بسیار مقرون به صرفه و آغاز کردند و با استفاده از مواد اولیه داخلی درجه یک بهترین نوع کالاهای خود را با بهترین جنس به دست مشتریان می‌رسانند.

اگر شما قصد خرید ست کامل گان بیمار را دارید می توانید به سایت معتبر مراجعه کنید و پس از بررسی جزئیات جهت سفارش دهید با تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را بعمل آورید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *