از جمله مهمترین منسوجات پرکاربرد در بیمارستان ها و دیگر اماکن عمومی رول ملحفه ضدآب بوده که به صورت یکبار مصرف تولید می شود. در فروشگاه مستقیم این محصول هم اکنون انواع مختلفی از این ملحفه ها در یاز بندی متفاوت موجود بوده تا خریداران به راحتی بتوانند با مراجعه به فروشگاه رول ملحفه بهترین نوع آن را تهیه کنند. قیمت محصول نیز در این فروشگاه کاملا اقتصادی بوده زیرا واسطه ها و دلالان از میان برداشته شده اند.

فروشگاه رول ملحفه ضدآب

بررسی مشخصات رول ملحفه ضدآب

بررسی مشخصات رول ملحفه ضدآب با توجه به این که موضوع بهداشتی بودن و هم چنین ضد آب بودن منسوجات استفاده شده در اماکن عمومی به خصوص بیمارستان ها بسیار بالا می باشد امروزه مشاهده شده که انواع مختلفی از رول ملحفه ضدآب به صورت کاملا بهداشتی تولید شده و به بازار فروش ارائه می شود.

در بررسی مشخصات رول ملحفه ضدآب مشاهده می شود که این محصول در سایز های گوناگونی تولید شده و کاملا بهداشتی می باشد؛ از این رو هنگامی که از این ملحفه ها در مراکز درمانی استفاده می شود از انتشار عفونت جلوگیری کرده و به هیچ عنوان سلامت افراد را به خطر نمی اندازد. علاوه بر این دقت داشته باشید که در تولید رول مبحفه از نرم ترین منسوجات نبافته استفاده شده و در بسته بندی های کاملا بهداشتی عرضه می گردد.

در خصوص دیگر ویژگی های این ملحفه ها باید بدانید که در گرماژ های مختلف و سایز های متفاوتی تولید شده و دارای دو نوع ساده و کشدار می باشد. نوع اسپان باند این ملحفه ها نیز کاملا ضد آب بوده به طوری که آب را به خود جذب کرده و پس نمی دهد. همچنین مدل های این ملحفه ها ساده و پرفراژدار بوده که افراد می توانند متناسب با نیاز خود نوعی از آن را انتخاب کنند.

فروشنده رول ملحفه ضدآب

فروشنده رول ملحفه ضدآب علاوه بر این که ملحفه ضدآب در بیمارستان ها کاربرد دارد باید دقت کنید استفاده از آن در هتل ها، مهمانحانه ها، قطار ها، هواپیما و … نیز بسیار زیاد بوده که با وچجود این امر فروشنده رول ملحفه ضدآب انواع مختلفی از محصول را به صورت مستقیم ارائه داده تا افراد به راحتی بتوانند اقدام به خرید عمده محصول کنند.

این فروشنده با ارائه انواع مختلفی از ملحفه های ضد آب نیاز تمامی مشتریان در خرید این محصول را برآورده نموده تا افراد به راحتی و در کمترین زمان ممکن بتوانند اقدام به خرید محصول کنند. اگر چه به طور کلی ملحفه ضدآب یکبارمصرف قیمت مقرون به صرفه ای داشته اما باید دقت کنید هنگامی که خریداران به صورت مستقیم و عمده نیز اقدام به سفارش محصول می کنند، برای آن ها تخفیف های در نظر گرفته می شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *