شرکت ما توانسته با استفاده از بهترین و مرغوب ترین پارچه اسپان باند یک لباس ایزوله اسپان باند با کیفیت را تولید کند و متقاضیان زیادی را به خود جذب کند.

عرضه این لباس های ایزوله با کیفیت از طریق سایت ما امکان پذیر است.

فروشگاه عرضه لباس ایزوله جنس اسپان باند

قابلیت نفوذناپذیری لباس ایزوله اسپان باند

قابلیت نفوذناپذیری لباس ایزوله اسپان باند پارچه اسپان باند نوعی پارچه بدون بافت است که در صنایع نساجی کاربرد دارد. این پارچه با هزینه بسیار کمی تولید می شود و قابلیت بازیافت دارد.

این پارچه در رنگ ها و گرمایش های مختلفی تهیه و تولید می شود. خاصیت آنتی باکتریالی ویژه‌ای دارد.

در واقع می تواند به صورت لایه های مختلفی تهیه و تولید شود پارچه اسپان باند سه لایه 3s پارچه اسپان باند دو لایه یا 2s و پارچه اسپان باند تک لایه یا s  انواع پارچه های اسپان باند هستند.

با شیوع ویروس کرونا و قابلیت انتقال سریع آن استفاده از لباس‌های ایزوله بیش از پیش رواج پیدا کرده است. این لباس از پارچه ای به نام اسپان باند تشکیل شده است که قابلیت نفوذ ناپذیری بسیار بالایی دارد به طوری که از این لباس ها معمولاً تمامی پرسنل و کادر درمانی و مراقبتی در بیمارستان ها استفاده می کنند که می تواند از ورود ویروس به بدن آنها جلوگیری کند این لباس ها معمولاً یک بار مصرف است و و بعد از استفاده دور انداخته می شود قابلیت نفوذ ناپذیری این لباس ها بسیار بالاست و می تواند در حدی سلامت کادر درمان را تضمین کند.

 معمولا به صورت یکسره تهیه و تولید شده است به طوری که دارای کلاه می باشد و تمام اعضای بدن را به خوبی پوشش می دهد.

 لباس های ایزوله به خاطر بافت منحصر به فردشان ضد ویروس هستند و همچنین در رنگ های آبی و سبز و سفید تولید می شود.

قیمت خرید لباس ایزوله اسپان باند

قیمت خرید لباس ایزوله اسپان باند  قیمت لباس ایزوله اسپان باند به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله چند لایه بودن این لباس به طوری که اگر در تهیه این لباس ایزوله از سه لایه اسپان باند استفاده شده باشد قیمت بالاتری دارد و بعد از آن لباس دو لایه قیمت بالاتری برخوردارند و ارزان ترین لباس ایزوله را لباس ایزوله اسپان باند تک لایه تشکیل می دهد.

 همچنین کیفیت دوخت و دوز و استفاده از مواد اولیه مرغوب می‌تواند در قیمت‌گذاری این لباس موثر باشد.

 برای مشاهده قیمت این لباس و خرید  لباس ایزوله اسپان باند ساله از طریق این سایت اقدام کنید و بهترین و با کیفیت ترین محصول را دریافت کنید.

 لازم به ذکر است که خرید این محصول در حجم عمده از قیمت پایین تری برخوردار است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *