لباس بیمارستانی یکی از مهمترین ملزومات برای محیط های درمانی به حساب می آید. این مراکز جهت ارائه خدمات و رعایت بهداشت، البسه بستری را در اختیار بیماران قرار می دهند. قیمت البسه بستری بیمار به عوامل مختلفی مانند جنس پارچه، برند محصول و ظاهر آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت این محصول به صورت عمده، باید سری به نمایندگی ها و سایت های فروش بزنید. خرید این محصول به صورت عمده توسط بیمارستان ها و مراکز درمانی، طبیعتا باعث پایین آمدن قیمت خرید آن می شود.قیمت البسه بستری بیمار به صورت عمده

لیست قیمت روز لباس بستری بیمارستانی در بازار

لیست قیمت روز لباس بستری بیمارستانی در بازار تولیدی ها و کارخانجات مختلفی در سراسر کشور به ارائه لباس بستری بیمارستانی در بازار می پردازند. این تولیدی ها لیست قیمت روز این محصول را با توجه به کیفیت آن، برای اطلاع مشتریان بر روی سایت های فروش قرار می دهند. 

قیمت روز لباس مریض بیمارستانی جدا از کیفیت آن، به قیمت روز پارچه در بازار نیز وابسته است. فروش پارچه بیمارستانی توسط عمده فروشی ها و مراکز فروش پارچه صورت می گیرد.

از آنجایی که لباس بیمارستان باید به طور مداوم با مواد ضدعفونی کننده شستشو شود، کیفیت پارچه آن، اهمیت بسزایی دارد. این جنس پارچه باید در مقابل تغییر رنگ مقاوم بوده و بافت آن دچار گسستگی نشود. ازینرو بهتر است شخصی که تولیدی لباس بیمارستانی دارد، در انتخاب نوع پارچه دقت لازم را داشته باشد و آن را از مراکز فروش معتبر تهیه کند تا علاوه بر کیفیت، خیالش از بابت قیمت مناسب نیز، آسوده باشد.

انواع لباس های بستری بیمارستانی با قیمت مناسب

انواع لباس های بستری بیمارستانی با قیمت مناسب وقتی بیماری به بیمارستان مراجعه می کند، این مراکز، لباس بستری را در اختیار او قرار می دهد. این لباس دارای مشخصات متفاوتی است که در قیمت آن تاثیرگذارند.

  • جنس لباس بیمار
  • نوع لباس آن
  • رنگ بندی لباس 
  • شرکت تولیدکننده لباس بیمار
  • نحوه توزیع لباس 

همه این عواملی که نام بردیم در کیفیت لباس بیمار و به تبع قیمت آن موثر است و باعث سیر نزولی و یا صعودی قیمت می شود.

لباس بیمارستانی زنانه قیمت متفاوتی نسبت به لباس بیمارستانی مردانه دارد و همچنین لباس بیمارستانی تترون با کیفیت بالا، قیمت بیشتری نسبت به نوع بی کیفیت آن دارد.

نوع دیگری از لباس بیمارستانی که رونق زیادی در بازار دارد و بسیار پرمصرف می باشد، لباس بیمارستان یک بار مصرف است. این محصول در رنگ های صورتی، آبی و چارخانه در بازار موجود است و با قیمت مناسب و کیفیت خوب توسط تولیدی ها، به مشتریان ارائه می شود.

انواع لباس های بستری بیمارستانی با قیمت مناسب و کیفیتی عالی از طریق نمایندگی های معتبر و سایت های فروش فعال در این زمینه به مشتریان ارائه می گردد.

تولید کنندگان لباس بیمارستانی در کشور

تولید کنندگان لباس بیمارستانی در کشور وقتی کسی به دلیل بیماری و یا مشکلات جسمی به بیمارستان مراجعه می کند، برای ادامه روند درمان به لباس بستری نیازمند است. کیفیت و لطافت این لباس، برای بعضی بیماران در اولویت قرار دارد.

کیفیت و ماندگاری یک محصول به همراه قیمت مناسب، رمز موفقیت یک برند است.

تولیدکنندگان لباس بیمارستانی در کشور با بهره گیری از امکانات پیشرفته و انتخاب پارچه مرغوب به تولید این محصول، با کیفیت مناسب و قیمت عالی می پردازند.

تولید این محصول در بعضی از شهرها مانند جهرم رونق بیشتری دارد. این شهر لباس بستری را با کیفیت مرغوب و قیمت فوق العاده به مراکز بهداشتی و درمانی به صورت جزئی و عمده ارائه می دهد. 

برای تولید این نمونه از لباس ها، از دستگاه های خاصی استفاده می شود که نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده، با استفاده از آن به تولید این محصول می پردازد. 

مرکز پخش لباس های بستری بیمارستان

مرکز پخش لباس های بستری بیمارستانمراکز پخش لباس های بستری، شرکت های توزیع کننده و نمایندگی های فروش این محصول هستند.

این مراکز، فروش محصول را به صورت حضوری و آنلاین انجام می دهند. خریدارانی که امکان خرید حضوری را ندارند، می توانند با مراجعه به سایت های فروش و مشاهده لیست قیمت ها، کیفیت و رنگ های محصول، نمونه موردنظر خود را خریداری کنند و از طریق سفارش پستی آن را تحویل بگیرند.

مرکز پخش لباس بستری در سراسر کشور نمایندگی دارد و مشتریان می توانند با خرید عمده و مستقیم، آن را با قیمت ارزان تهیه کنند.

بسیاری از کارخانجات تولید لباس بستری، تمامی مراحل بافت پارچه، رنگرزی، دوخت و توزیع محصول را خودشان انجام می دهند تا با حذف واسطه ها، آن را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهند. این کارخانه ها هم تولیدکننده و هم توزیع کننده محصول به حساب می آیند. 

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *