از لباس هایی که به صورت یکبار مصرف و پارچه ای تولید می شوند و اصلی ترین مصرف آنها در مراکز درمانی می باشد. این گان به صورت یک تکه هستند و در برابر بیماری های واگیر دار مقاومت بالایی دارند. قیمت گان یکبار مصرف بیمارستانی بسته به جنس و مدلی که دارد متفاوت می باشد. قیمت ها را عوامل متعددی تغییر می دهند که یکی از آنها تورم های به وجود آمده می باشد. این قیمت ها در حال حاضر به خاطر شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه روزانه در حال افزایش هستند. زمان استعلام نرخ نیز با قیمت های متفاوتی روبه رو می شوید که دلیل این امر وجود برند های مختلف می باشد. 

قیمت انواع گان یکبار مصرف بیمارستانی

تفاوت گان یکبار مصرف با گان پارچه اي

تفاوت گان یکبار مصرف با گان پارچه اي همان گونه که اشاره کردیم گان ها به دو صورت یکبار مصرف و پارچه ای تولید می شوند که از نظر کیفیت، کارایی، جنس پارچه و حتی نوع و نحوه دوخت هم با یکدیگر متفاوت هستند. گان های یکبار مصرف از پارچه های بی بافت یا اسپان باند تولید می شوند و بیشتر به صورت یک تکه هستند.

گان های پارچه ای از جنس هایی نظیر؛ تترون، ترگال، ویسکوز هستند و به دو صورت یک تکه و دو تکه تولید می شوند. این گان قابلیت شستشو نیز دارد. گان جراح، پارچه ای نیز می باشد. گان های یکبار مصرف استریل تر هستند زیرا هر کدام متعلق به یک فرد می باشد و پس از استفاده دور انداخته می شود. 

فروش انواع گان یکبار مصرف بیمارستانی

فروش انواع گان یکبار مصرف بیمارستانی انواع گان یکبار مصرف بیمارستانی وجود دارد که هر کدام متعلق به فردی هستند. این البسه در رنگ های سبز و آبی تولید می شود و برای بیماران، پرسنل اتاق عمل و پزشکان جراح کاربرد دارند. فروش این گان ها به خاطر حجم کم و استفاده زیادی که دارند به صورت عمده انجام می شود. 

در فروش خدمات گسترده ای پیش روی مشتریان قرار می گیرد که مهمترین آنها فروش اینترنتی می باشد. مشتریان با خرید اینترنتی می توانند در هزینه ها و زمان خود تا حد زیادی صرفه جویی کنند. قیمت گان بیمارستانی نیز از جمله مسائلی می باشد که در حجم خرید و فروش ها تاثیر می گذارد. خرید با تناژ بالاتر سبب می شود تا مشتری از فروشنده تخفیف های ویژه ای را دریافت نماید.

فروش گان بیمارستانی استریل به صورت عمده باعث می شود تا مشتریان برای تهیه محصول بیشتر هزینه کمتری را بپردازند. با روی کار آمدن فروش اینترنتی مشتری می تواند گان را انتخاب نماید و پس از پرداخت هزینه، آن را درب محل تحویل بگیرد. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *