مراکز توزیع گان جراح صادراتی نمایندگی های متعددی هستند که گان جراح را به مشتریان خود عرضه می دهند. گان جراح صادراتی در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می شود. گان به صورت کاملا استریل شده تولید می شود این محصول از تجهیزات پزشکی است که در مراکز بهداشتی و درمانی از آن استفاده می کنند. گان جراح توسط پزشک مربوطه به کار برده می شود.

مراکز توزیع گان جراح صادراتی

پارچه استفاده شده در گان های جراحی

پارچه استفاده شده در گان های جراحی پارچه استفاده شده در گانهای جراحی اسپان باند نام دارد که در زمینه تولید این لباس از این مدل پارچه ها استفاده می کنند. جنس اسپان باند از پروپیلن می باشد. این پارچه های باعث ایجاد حساسیت های پوستی در مصرف کننده خود نمی شوند. پارچه های مورد نظر به صورت یکبار مصرف به کار برده می شوند. این پارچه ها به صورت استریل شده در داخل کشور تولید شده و به مراکز درمانی خود عرضه می شوند.

پارچه دیگری که برای ساخت گان های جراحی به کار می روند پارچه های تترون بیمارستانی نام دارند این مدل سالانه چندین متراژ را برای تولید لباس های بیمارستانی به کار برده می شوند. خریدار این پارچه را به صورت عمده سفارش می دهد پارچه های تترون خاصیت ضد آب دارند این پارچه ها بدن نما نیز نمی باشند به همین دلیل برای دوخت البسه بیمارستان به کار می آیند.

نوع دیگری که برای ساخت گان جراحی به کار می رود پارچه ترگال نام دارد وزن این پارچه تا حدودی متوسط بوده هر توپ ترگال معادل 40 متر از این پارچه می باشد. از این پارچه برای درست کردن لباس بیمار و رو تختی، و یونیفرم پرسنل بیمارستان به کار برده می شود. تنوع رنگی این پارچه ها بیشتر می باشد رنگ های سفید برای لباس های پرستاری به کار می روند. و رنگ های سبز نیز برای اتاق عمل قابل مصرف می باشند.

پارچه کجراه نوع دیگری از این پوشش ها برای دوخت گان های جراحی بوده است جنس این پارچه از پلی استر و ویسکوز می باشد. تراکم بافتی این پارچه بیشتر می باشد. ضخامت و دوام این پارچه بیشتر می باشد.

پخش کننده بهترین گان جراح صادراتی

پخش کننده بهترین گان جراح صادراتی پخش کننده بهترین گان جراح صادراتی نمایندگی های متعددی هستند که گان جراح را عرضه می دهند مصرف کننده گان جراح را با روش های متعددی میتواند سفارش دهد تا محصول با قیمت مناسبی تهیه گردد. یکی از روش های به دست آوردن گان جراح صادراتی سفارش به صورت مستقیم می باشد. در این روش گان به قیمت تولیدی به دست مشتری می رسد.

پخش گان جراح نیز بهتر است که به صورت عمده بوده باشد در این روش گان به قیمت ارزان تامین خواهد شد. و مصرف کننده از خرید خود راضی می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *