به دلیل  شیوع ویروس کرونا در سطح جهان استفاده از ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی بسیار زیاد شده است. برای خرید این محصول راهکار های بسیار زیادی وجود دارد یکی از این راهکار ها خرید به صورت عمده می باشد.
وارد کننده ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

ضد آب بودن ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

ضد آب بودن ملحفه یکبار مصرف بیمارستانیملحفه ی یکبار مصرف ضد آب دو لایه می باشد از جنس نرم و با کیفیت بالا می باشد این محصول از نفوذ رطوبت و ترشحات بیمار بر روی تخت جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که گفته شود این محصول در عین لطافت بسیار محکم و مقاوم است.

بیمارستان یکی از جاهایی است که باید ملحفه ها به صورت مرتب تعویض شوند  اما با توجه به این که در این روزها تعداد بیماران هر روز بیشتر می شود شست و شوی این ملحفه ها برای کارکنان بیمارستانها کار بسیار سخت و دشوار و هم چنین وقت گیر است.

 ما به شما پیشنهاد می کنیم برای رفع این مشکل و این که سرعت کار شما به مراتب بالاتر رود باید از ملحفه های یکبار مصرف استفاده کنید. برای بعضی از مشتریان عزیز جای سوال است که چطور می شود این محصول را با قیمت ارزان تر خریداری کرد.

شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت عمده با قیمت ارزان تر خریداری کنید خرید به صورت عمده مزایای خاص خود را دارد دستیابی انبوه محصولات با یکبار خرید یکی از مزایای خرید به صورت عمده می باشد.

انواع مختلف ملحفه یکبار مصرف بیمارستان:

  • ملحفه یکبار مصرف نایلونی یا ضد آب
  • ملحفه دو نفره یکبار مصرف
  • ملحفه تک نفره یکبار مصرف

شما عزیزان با توجه به تعداد و نیاز های خود می توانید این محصول را خریداری کنید.

شرکت تولید کننده ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

شرکت تولید کننده ملحفه یکبار مصرف بیمارستانیشرکت های تولید کننده ی ملحفه یکبار مصرف در سه شیفت متوالی مشغول فعالیت هستند تا نیاز های جامه برطرف شود و ما به راحتی بتوانیم با این ویروس خطرناک مقابله کنیم.

ملحفه ی یکبار مصرف امروزه از نیاز های اصلی بیمارستانها و کادر درمانی ما می باشد و پزشکان و مسعولان کادر درمانی برای محافظ از بیماران باید مرتب از این محصول استفاده کنند تا زنجیری این بیماری قطع شود.

شرکت ملحفه بیمارستانی این محصول را با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه به فروش گذاشته است که شما عزیزان به راحتی می توانید آن را خریداری کنید.

امروزه تولید ملحفه بیمارستانی به دلیل ویروس کرونا چند برابر شده است.

مزایای استفاده از ملحفه یکبار مصرف:

  • جا به جایی راحت
  • رعایت نکات بهداشتی
  • باعث پیشگیری از انتقال باکتری میکروب و ویروس می شود.

شما عزیزان با استفاده از این محصول می توانید از شدت و رشد ویروسها جلوگیری کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *