لباس از جمله مهمترین دغدغه های انسانی از قدیم تا امروز بوده که با پیشرفت های انسان در همه زمینه ها، صنعت لباس هم پیشرفت کرد و تولید لباس برای هر مکانی به صورت خاص انجام گرفت. بیمارستانها از جمله مکانهایی هستند که دارای البسه خاص خود هستند، این البسه شامل لباس کادر درمانی، لباس بیمار و… است، همچنین علاوه بر البسه مخصوص ملزوماتی چون شان، گان، روبالشتی و … هستند که هر کدام به نوبه خود از اهمیت خاصی برخوردار هستند. شان یک تکه پارچه سوراخ دار است که در اتاق های جراحی و برای عمل یک نقطه بدن مورد استفاده قرار می گیرد. شان پرفوره یکبار مصرف و یا پارچه ای می باشد، که در ادامه در مورد هر کدام صحبت خواهیم کرد.

قیمت فروش شان پرفوره یکبار مصرف در بازار

شان پرفوره یکبار مصرف کدام قسمت بدن را می پوشاند؟

شان پرفوره یکبار مصرف کدام قسمت بدن را می پوشاند؟ شان ها نیز خود انواع مختلف دارند، بعضی از شان ها برای روی سینی های داخل اتاق و بعضی ها نیز برای متمرکز بودن جراح روی نقطه خاص در اتاق عمل تولید می شوند.

در جواب سوال شان پرفوره یکبار مصرف کدام قسمت بدن را می پوشاند؟ باید گفت که شان ها برای جراحی های مختلف در اتاق عمل بکار می روند، مثلا شان پرفوره چشم یک تکه پارچه است که در قسمت چشم یک سوراخ دارد برای اینکه جراح روی چشم تمرکز کند.

شان ها می توانند پارچه ای و یا یکبار مصرف باشند، انواع پارچه استفاده شده در شان ها، تترون، ترگال، کج راه و … است که بیشترین استفاده را پارچه های تترون دارند، چون دارای قیمت مناسب هستند و همچنین این نوع پارچه مقاومت خوبی دارد و در شستشوهای مکرر خراب نمی شود.

شان های یکبار مصرف در کشورمان تولید بهتر و بیشتری دارند و هزینه این تولید نسبت به شان های پارچه ای کمتر می باشد، علت این ارزانی وجود کارخانه های پتروشیمی در کشور است که مواد اولیه این محصولات را تولید می کنند.

همچنین انواع محصولات یکبار مصرف بیمارستانی توانستند تحولی عظیم در تولیدات بیمارستانی داشته باشند، علت این موضوع کاهش بیماری های عفونی از شخصی به شخص دیگر توسط البسه و ابزاری همچون شان ها می باشد.

ارائه کننده شان پرفوره یکبار مصرف در مراکز درمانی

ارائه کننده شان پرفوره یکبار مصرف در مراکز درمانی شرکت های زیادی جهت ارائه شان پرفوره و کلا البسه یکبار مصرف بیمارستانی فعالیت می کنند، ولی توجه به این نکته ضروری است که با توجه به بالا بودن قیمت ها تهیه این محصولات به هر قیمتی اقتصادی نیست و به همین جهت بین شرکت های تولیدی مزایده برگزار می کنند و هر شرکتی که بتواند محصول با کیفیت تر و با هزینه کمتری ارائه دهد برنده می شود و اجازه تولید خواهد گرفت.

محصولات یکبار مصرف همچنین از نظر اینکه نیاز به شستشو و اتو زدن ندارند، به صرفه تر هستند، از طرفی لباس های پارچه ای نیاز به احداث رختشوی خانه، اتوخانه و هزینه آب، برق، گاز و همچنین محصولات شستشو دارند که همه این ها باعث استفاده بیشتر از محصولات یکبار مصرف می شوند.

خرید مراکز درمانی و بیمارستان ها از انواع محصولات بیمارستانی به صورت عمده می باشد، تا همیشه محصولات ضروری همچون البسه و شان و گان و … در دسترس داشته باشند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *