لباس بیمارستانی همانطور که از نامش مشخص است مختص فضای بیمارستان می باشد که با استفاده از پارچه تترون تولید می گردد و دارای دو رنگ آبی و صورتی می باشد که برای آقایان از رنگ آبی و برای خانم ها از رنگ صورتی استفاده می شود. بلوز شلوار تترون یکی از انواع لباس های بیمارستانی مختص بیماران است که توسط تولیدکنندگان تولید می گردد. برای خرید بلوز شلوار تترون باکیفیت با ما همراه باشید.

مرجع فروش بلوز شلوار تترون باکیفیت

لباس بیمارستانی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

لباس بیمارستانی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ همانطور که می دانید فضای بیماستان به دلیل تردد افراد زیادی با بیمارهای گوناگون بسیار آلوده و کثیف است که هر گونه بی احتیاطی ممکن است بیماری فرد بیمار را تشدید کند از همین رو لباس های بیمارستانی طراحی شده اند که مختص فضای بیمارستان است و از سوی بیمارستان به بیمارها، پرسنل، خدمات، دکترها و… داده می شود تا به صورت روزانه با استفاده از شوینده ها شسته شود و بهداشت بهتر رعایت گردد.

لباس بیمارستانی دارای انواع مختلفی از جمله لباس بیمار، لباس پزشک، لباس پرستار و پرسنل، لباس خدمات، لباس زن باردار، لباس اتاق عمل، لباس استریل شده و… می باشد که در ادامه این مبحث به بیان ویژگی هایی که لباس بیمارستانی باید دارا باشد میپردازیم.

ویژگی های لباس بیمارستانی باکیفیت و مرغوب:

  • از قابلیت شست و شو برخوردار باشد.
  • در برابر شوینده ها مقاوم باشد و جنس خود را از دست ندهد.
  • پس از شست و شو دچار تغیبر سایز و تغییر رنگ نگردد.
  • از جنس راحت و سبک برخوردار باشد تا بیمار در هنگام پوشیدن اذیت نشود.
  • در قسمت پشت دارای زیپ یا چسب باشد تا به راحتی پوشیده شود.
  • از رنگ روشن برخوردار باشد تا هر گونه خون یا ترشح به راحتی دیده شود.

لباس های بیمار در بیمارستان اغلب رنگ آبی و صورتی می باشد که آبی مختص آقایان و صورتی مختص خانوم ها می باشد که به افزایش روحیه در بیماران کمک می کند.

تولید انبوه بلوز شلوار تترون باکیفیت

تولید انبوه بلوز شلوار تترون باکیفیت با توجه به نیاز بیمارستان ها به لباس، افراد زیادی در منزل یا کارخانه های مربوطه به تولید بلوز شلوار تترون بیمارستانی در سایزهای مختلف پرداخته اند و با قیمت مختلف به بازار عرضه می دهند.

مجموعه ما نیز به صورت انبوه این محصول را با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات تولید می کند و در بازار به فروش بلوز شلوار تترون با قیمت مناسب پرداخته است که می توانید در ادامه انواع مدل ها را مشاهده نمایید و در صورت تمایل بدون خروج از منزل با ما تماس حاصل فرمایید و پس از صحبب با مشاوران در حوزه فروش در صورت اطمینان ثبت سفارش کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *